کیک تولدخانومی

مطبخ خانومی

کیک تولدخانومی

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

کیک تولدخانومی

موادلازم:

کیک اسفنجی         2برابر رسپی(رجوع شود به کیک اسفنجی)

خامه فرم گرفته        1کیلوگرم(من از کارگاه قنادی خامه فرم گرفته می خرم)

موزحلقه شده            2عدد

گردوی خردشده         1/2 پیمانه

آب کمپوت یا شربت بار         1/2 پیمانه

نکته:حتما از آب کمپوتی که بی رنگه استفاده کنین.من یک سیب رو پوست گرفتم وکمپوت درست کردم و از آبش برای مرطوب کردن لایه های کیک استفاده کردم.

طرز تهیه:

عزیزان من قبلا تمام مراحل خامه کشی کیک تولد رو براتون گذاشتم  اگه در مراحل خامه کشی مشکلی داشتین به کیک تولد مراجعه کنین.

بعد از خامه کشی به هر شکلی که دوست داشتین کیکتون رو تزئین کنین من 2قاشق غذاخوری شکلات تخته ای رنده شده و ذوب شده با روش بن ماری رو با 1 قاشق چایخوری روغن مایع مخلوط کردم و داخل قالب سیلیکونی حروف انگلیسی ریختم بعد توی فریزر گذاشتم تا خودشو بگیره و بعد هم از قالب جداکردم و روی کیکم چیدم.کمی از خامه رو با رنگ قطره ای خوراکی سبز و کمی از خامه رو بنفش ملایم کردم و با ماسوره شکوفه بسته و ماسوره برگ هم این برگها وگلهارو درست کردم.

راستی یادتون باشه هیچوقت برای رنگی کردن خامه از رنگهای ژله ای استفاده نکنین خامه رو از فرم در میاره رنگهای قطره ای برای اینکار مناسبترن.



موضوعات مرتبط: کیکهای تولد وشیرینی های تر ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394برچسب:کیکهای تولد وشیرینی های تر, | 1:22 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.